Dunn Deal.

Nu är pluggandet avslutat, och jag ska inte röra böcker eller papper ever again. (Förutsatt att jag klarar skiten.)
Känns ändå rätt lugnt, har hållt mig i skinnet idag, no crazy acts! (Bortsett från att jag envisades idag igen med att sitta o göra allt i soffan= allt gled ner på golvet= Frustration)

Gäller bara att jag inte glömmer bort alla formler!
Men med mina nya matteskills så räkna jag ut att jag kan 82% av uppgifterna= Förhoppningsvis alltså klara tentan. Om inte tanten nu har tagit med dom 18% jag INTE kunde.... Vore ju skitkul. Förmodligen gör hon det med. FASTÄN hon sa att det skulle vara grundläggande. Vadfanärgrundläggande med EVA-värde? PSU.

Ett par grejer jag ska kolla över igen, bara... Men bara litelite.

Nu ska jag kolla vidare på Edward Scissorhands!!! Fritid, I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0