Hemma

Idag har jag träffat en trevlig busschafför på 510an. Då blir man glad!


Förövrigt är jag tillbaks i Halmstad för veckan, åker tillbaks för repetition i helgen.
Har haft en produktiv dag, tagit mig hem, pluggat varenda ledig minut, trånat lite noter, kladdat i kalendern (Där blev det en rolig felstavning, vi sparar den. *Tränat) Nöjd med dagen iallafall!

Dessutom har jag pratat med pappa idag, och bestämt att han och emelie eventuellt kommer hit vid lunch den 5e maj för att fira min födelsedag lite smått! Sen åker vi gemensamt ner till Klippan så ska dom kolla på en föreställning! Äntligen kommer nån och kollar min (nästan) färdiginredda lägenhet! (Nej, har fortfarande hyllor som behöver mer än tejp för att sitta där dom ska.)

Dessutom var jag hos sjukgymnasten igår! Det visade sig att disken som sitter i käken (???) för att minska friktionen har typ stelnat lite på grund av spänningar. Skönt att få veta orsaken!
Detta vi nu försöka lösa genom.... någon slags form av stresshantering. Och något som tar hand om det värsta NU, så käken inte kärvar när jag behöver sjunga!
Så, tillbaks till kupolen på måndag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt med lite gäster!

2011-03-16 @ 14:41:08
Postat av: Mamma

Mysigt med lite gäster!

2011-03-16 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0