NEJ

Hann nästan avsluta ett långt inlägg om min reseoro. Att jag besitter en onödig förmåga att oroa mig om triviala saker varje gång jag ska resa nånstans. Som att jag skulle sätta mig på fel tåg (hänt) och nästan åka iväg nånstans, missa buss eller tåg, fastna nånstans, överhuvudtaget saker som sabbar orginalplanen.

Men så tryckte jag fel så det försvann.
Kortfattat: Jag är trött på kommunaltrafik som inte håller tidtabeller, ställer in bussar när dom känner för det och ändrar tidtabeller lite då och då.

Och nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen, vrålhungrig, pluggtvungen men inte pluggsugen. 


Så nu ska jag äta mat, plugga, sura och vara glad över att det har varit kul på musikalrepet idag!

Och för att jag hade en sån klängapa brevid mig i sängen imorse, som inte kunde sluta kramas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0