Plugg!

Som sagt, vad i helsike är det för pluggskillz jag har dragit ur min bakdel? (Pluggskills för att vara mig då!)
(Fast then again, hur var det nu, är det högskolan jag överskattar, eller min egen förmåga jag underskattar?)

Mitt pluggschema/motivationsschema ATM!

Marknadsföringsboken Utläst
Företagsekonomiboken Utläst
Läsa organisationsboken (ett par kapitel kvar! Snart i mål!)

FE uppgifter!
Kap 10, uppgift 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Kap 11, uppgift 1, 4, 6, 11, 14, 15, 16, 19, 25, 26, 29
Kap 12, uppgift 1, 2
Kap 17
FÖR DEN VAR FRIVILLIG HAH Inte en chans att jag gör det frivilligt!
Kap 18, uppgift 1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 13
Kap 19, uppgift 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 12, 18, 19, 20, 29, 45
Kap 20, uppgift 1, 2, 3, 4

ÖVERSTRUKET: Kommer jag inte ens KOLLA PÅ igen, för dom är klockrena thank god!
Idag ska jag fortsätta bocka av uppgifter, plugga dom jag absolut inte fattar. Jag har bestämt mig för att inte ens bry mig om vad EVA-värde är, för jag har inte läst om det än.  Imorgon Är det ju redovisning i skolan, ska se o jag hinner stanna kvar om någon ska plugga, eller oxå går jag hem och läser, och sen ska jag hem! MEDANDRAORD, läsa organisation på tåget hem.

På torsdag blir det ännu mer tokplugg!



Och lugnet från igår finns fortfarande där. (Bortsett från otroliga frustrationer, muskelvärk och spänningar)
Men dom klarar jag av i 3 dar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0