Post-tenta

Hemma igen

Tentan skrevs i flygande fart! Det gick (TROR jag, självklart!) väldigt väldigt bra! Hoppet för ett vackert vg finns där... Jag hade lyckats plugga på allt som förekom i frågorna, så det fanns där, men några frågor var... minst sagt krångliga, tyckte jag! MEN, det kommer iallafall räcka till ett godkänt, det är jag övertygad om. (Så övertygad man KAN vara innan man fått besked, iallafall....)

SÅ, efter tentan flög jag iväg med tåget uppåt landet utan dröjsmål, och landade i Vara, hos Sebastian! :) DÄR har jag åtnjutit sovmorgon efter sovmorgon, och underbara sådana. I en liten, men väldigt varm och mysig, 90-säng!
Först fredag morgon kände jag tentanervositeten och äckel-känslorna slutligen rinna av mig! Först fredag kunde jag alltså verkligen slappna av.

DET HAR VARIT SÅ SKÖNT att få ta det lugnt i hela 5 dagar, och jättekul att få se Vara och folkhögskolan Sebastian pluggar på! :) Och bäst av allt är att jag har fått vara hos Sebastian. Fem långa, lugna dagar, kvällar och nätter, besök hos farmor, farfar, pappa och emelie, och dessutom fått träffa Ludvig. Men bäst av allt, har varit Sebastian.

Batterierna laddade, då kör vi nästa kurs. Filmens uttrycksmedel, HEAR ME ROOOAAR!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej, vi är släkt. Skriv gärna en rad. Den 24 december 2010 skrev du på denna blogg att en Gustaf Grönhagen (1804-1887) fick sonen Felix Brandel (1851-1897) 1851. Jag är rakt nedstigande från dessa två. Felix var tre generationer före mig.



mvh, Daniel

2011-11-26 @ 10:16:34
Postat av: Daniel

Oj, jag blandade ihop olika släktingar. Felix var fyra generationer före mig. Jag vet i alla fall en del och har en del foton, men skulle vilja veta mer.

2011-11-26 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0