Pre-tenta

Tänkte vara lite rolig såhär kvällen innan the dreaded salstenta!
Nästa inlägg blir alltså post-tenta och en rätt rolig kontrast.

Igår var jag väldigt självsäker! Jag var övertygad om att jag kommer dansa igenom tentan som på rosor. Jag har pluggat på duktigt!

Men.. kvällen innan alltså. Jag hatar salstentor. Verkligen. Detta är min andra, självklart är man scared shitless. Tycker jag. Jag är FRUKTANSVÄRT nervös.
Tyckte det kunde vara en hyfsat bra ide att fullständigt skita i att plugga idag. Det jag inte fattar nu det skiter jag. Lyckligtvis så kan jag allt. Och hoppas verkligen att jag inte glömmer det imorgon... (Ja, självklart är jag jättemycketmer nervös för att jag inte har pluggat idag, baraföratt) Så jag stack faktiskt ner till stan och shoppade lite, för det gör jag aldrig! Så nu sitter jag här med min nya jacka och har jätteont i magen och nerositetsfjärilar och whatnot.

SÅ, nu har jag skrivit det. Imorgon ska jag skratta åt det, för då kommer det säkert ha gått skitbra!
Kan alla hålla på tummen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0